Головна Новини Товари Послуги Проекти Соціальні проекти Інвесторам Результати Додаткова інформація

Нова підгалузь

Створення та розвиток телевізійної підгалузі в
медійно-культурологічному просторі України

Основні виконавці: АТУ, Монолог, СумДУ
Період виконання: 3 роки
Загальна сума: 3 000 000 €

Теза – сучасне мистецтво неможливе без екранізації; екранізація – без багатокамерних прямих трансляцій; трансляції – без майстерності.

Результат проекту – нова підгалузь на стику галузей телебачення, шоу-бізнесу та вищої освіти України, що сформована силами теле-професіоналів, шоу-менів, підприємців та студентів.

Метоли розробки та просування – соціологічні дослідження, прямі трансляції, тележурналістика в прямих трансляціях, молодіжні (студентські) багатокамерні прямі трансляції концертів та інших шоу, Інтернет-технології, метрики, маркетинг, брендування та рекламні технології.

Кількість етапів – 3 (за кількістю років).

Задачі першого етапу – дослідження очікуваних цільових аудиторій та принципів об’єднання обласних еліт, формування загальнонаціональної громадської організації, відпрацювання технології просування в Інтернет та інші медіа сфери відео версій концертів та інших шоу, дослідження ролі молоді (студентства) у споживанні відео версій концертів і т.п. дослідження, створення та запуск роботи філіалів у Києві та Львові (900 000 €).

Задачі другого етапу – перші контракти та моделювання базового бізнесу підгалузі, формування молодіжних (студентських) ініціативних груп, культурологічні дослідження – вплив продукції підгалузі на аудиторії та на рішення загальнодержавних задач в області просування національної культури засобами професійного телевиробництва, розробка моделей та принципів студентського підприємництва у підгалузі і т.п., створення та запуск роботи філіалів в Одесі та Дніпропетровську (800 000 €).

Задачі третього етапу – розробка та просування базових моделей бізнесу, побудова стійки комунікацій між власниками брендів та підгалуззю, формування стійких команд-виробників, організація базових молодіжних (студентських) ініціативних груп, створення та запуск роботи філіалів у Харкові та Сумах (600 000 €).

Джерело амбіцій – бездоганна репутація, 20-річний досвід роботи в області екранних мистецтв, власна школа, унікальні технічні рішення.

Вірогідність виконання задумки (при наявності інвестицій): командою розробників – 90%; конкурентами – 10%.

Базові партнери-розробники першого етапу – Асоціація телевиробників України (АТУ), Монолог, СумДУ (ЕЛІТ та КЖ), Рівненська ТРК, Миколаївська ОДТРК, Львівська ОДТРК, Сумська ОДТРК.

Базові партнери-розробники другого етапу – ті самі + Всеукраїнська рекламна коаліція (ВРК).

Зацікавленість інвесторів – соціальний ефект, престижність галузі, ліквідність продукції та прибуток.