Асоціація телевиробників України
Створення громадської організації
Асоціація телевиробників України
Основні виконавці: СумДУ, Монолог
Період виконання: 1 рік
Загальна сума: 100 000 €
Теза – без об'єднання телевиробників неможливо розвивати телебачення України як самодостатню і незалежну від політики галузь – утримувати рейтинги телеканалів, утримувати увагу молодого глядача і протистояти інтернету.
Результат проекту – нова громадська організація в Україні в галузі телебачення, яка об'єднує інтереси телевиробників, шоу-бізнесу та вищої освіти України, сформована силами теле-професіоналів, шоу-менів, підприємців і студентів, яка просуває інтереси телебачення: координація дій, обмін програмами, зниження собівартості продуктів, підготовка фахівців, комерційна діяльність.
Метоли розробки та просування – соціологічні дослідження, прямі трансляції, тележурналістика в прямих трансляціях, молодіжні (студентські) багатокамерні прямі трансляції концертів та інших шоу, інтернет-технології, метрики, маркетинг, брендування та рекламні технології.
Кількість етапів – 2 (по 0,5 року кожен).
Задачі першого етапу – проведення переговорів з основними телевиробниками України, підготовка установчих документів, реєстрація організації (20 000 €).
Задачі другого етапу – перші контракти і моделювання роботи Асоціації, формування молодіжних (студентських) ініціативних груп, запуск роботи філій в Києві, Львові та Одесі (80 000 €).
Джерело амбіцій – бездоганна репутація, 20-річний досвід у галузі екранних мистецтв, власна школа, унікальні технічні рішення.
Вірогідність виконання задумки (при наявності інвестицій): командою розробників – 90%; конкурентами – 10%.
Базові партнери-розробники першого етапу – Монолог, Сумду (ЛІТ та КЖ), Рівненська ТРК, Миколаївська ОДТРК, Львівська ОДТРК, Сумська ОДТРК.
Зацікавленість інвесторів – соціальний ефект, престижність галузі, ліквідність продукції та прибуток.