- Телеканали
- Телевізійні агенції
- Спеціалізовані ВИШі та школи ТВ
- Організатори подій
- Політики
- Власники брендів
- Рекламодавці
Маркетинг проекту
Основний механізм просування міні-ПТС на українському та схожих ринках (колишнього СРСР) на початковій стадії проекту (перші 2-3 роки) – обслуговування ринку подій. Аналіз трансляцій, проведених за останні 2 роки дозволяє зробити висновок: якби не ПТС-тренажер, ми б так не змогли.
Виробництво і продаж міні-ПТС для обслуговування цільових аудиторій шляхом розвитку плейсменту в концертному середовищі (України та за кордоном).
Основна ідея – різке зниження ціни технічних рішень за рахунок їх оптимізації та підвищення якості продукту за рахунок більш ефективного управління командою (більш ефективної керованості команди).
Статус проекту – міжнародний.
Характерна особливість – відсутність «морального старіння» і зниження інтенсивності потреби.
- Концерти
- Спектаклі
- Виставки
- Фестивалі
- З’їзди
- Конференції
- Театральні постановки
- Масові спортивні змагання («пробіг під каштанами» і т.п.)
- Масові лекції та семінари (тренінги, курси і т.п.)
- Корпоративні та масові презентації
- Конкурси (моди, зачісок і т.п.)
- Малі форми (студентські збори, «малобюджетки»)
- Ювілейні святкування персон та брендів
- Корпоративні вечірки персон та брендів
- VIP-весілля
- наявність команди професіоналів
- тривалий досвід роботи команди на українському ринку
- наявність ноу-хау і відповідного унікального інструментального обладнання (міні-ПТС)
- наявність технології та права на тиражування міні-ПТС
- навички швидкого вирощування професіоналів із стажистів
- існування бренду Монолог
- тривала позитивна репутація бренду і «чиста» кредитна історія
- суттєва кількість публічних дослідних експериментів, що підтверджують правильність стратегії та тактики ведення бізнесу
- наявність мотивованого стратегічного партнера – команди СумДУ
- позитивні результати маркетингових та соціологічних досліджень (тривалі публічні випробування послуги в Києві в 2006 – 2009 роках, посткризове публічне полігонне випробування послуги в умовах регіонального ринку Сумщини в 2013 – 2015 роках, тестування послуги в партнерстві з 10 телеканалами, інфайтинг молодіжної аудиторії в соціальних мережах і т.п.)
- тривалий форс-мажорний стан ринку, що підштовхує підприємців до розширення сфер впливу та диверсифікації бізнесів
Ефективність впливу бренду на ЦА у виміряному числі контактів (по відношенню до загального числа контактів, що виражене у відсотках) прагне до максимально можливої - від 80 до 90 відсотків ЦА від загального числа контактів з брендом.
Вплив бренду на ЦА полягає в:
- запам'ятовуваності нового бренду,
- впізнаваності існуючого бренду,
- лояльності та повазі до бренду,
- готовність купувати продукцію бренду буквально відразу ж після пізнавання.
Не дивлячись на галопуючий розвиток маркетингових рішень, плейсмент зберігає свої позиції.
У зв'язку із загальною зашумленістю медійних просторів плейсмент є навіть пріоритетним.
Стримуючим фактором є локальність контентів по аудиторіях. Але! ...
Якщо контент проводиться в жанрах екранних продуктів (затребуваних ігрових серіалів, актуальних новинних проектів, відеоверсій концертів затребуваних музичних груп, як в онлайн режимі, так і в режимі пост-продакшну і т.п.), загальна ефективність плейсменту зростає в десятки разів - підсумовуються аудиторії.
Загальновідомим фактором є ціна контакту - відношення витрачених коштів на одного представника ЦА на один контакт.
Для екранних технологій (телебачення, Інтернет, візуалізації подій, кінематографа і т.п.) цей показник є значним. А для телебачення поки - єдиним найкращим.
Наприклад, при охопленні аудиторії в 1 000 000 чоловік шляхом усередненої в Україні телевізійної мережі ціна одного контакту може скласти не більше 0,1 цента. А при охопленні в 10 000 000 чоловік - всього лише 0,0005 цента.
Відмінною особливістю описаних тенденцій є їх стабільність, і навіть деяке посилення. Особливо внаслідок приєднання мережі Інтернет та об'єднання трибун впливу.
Чому провідні виробники транспортують HD-SDI (повний HD) і «не заморочуються» з трафіком?
Так, можна і так. 3G, 4G, ... 10 G ... Канали - тільки оптоволокно, частоти системи комутації - космічні, ціни - відповідні. Але, тим не менш, запис камер і магнітофонів на носії, трансляція на супутник і в професійний ефір, на панелі в залі та в інтернет-простір технологічно не може перевищити 100 мб / с: око людини - не комп'ютер ...
Виявлення під час шоу, на майданчику шоу та від імені організаторів шоу
- висловлення ведучими шоу подяки бренду (і особисто власнику бренду)
- розмахування прапорами з логотипом бренду, щоб постійно потрапляти в кадр та на очі учасників
- вивішування 2-3 великих банерів на різні стіни шоу
- показ на медійних панелях рекламних сюжетів від бренду (як зі звуком, так і самодостатніх) – в паузах шоу та під час висловлення подяки
- вихід на сцену представника бренду для вручення призів та подарунків
Виявлення під час трансляції на телеканали та в інтернет
- інтерв’ю в грін-румі з представником власника бренду
- накладання логотипу бренду на матеріали трансляції
- рухомий рядок про важливі новини від бренду
- рекламний сюжет бренду під час трансляції
- використання продукції від бренду в грін-румі (чашки, ручки, пляшки, банки кави, пачки чаю і т.п.) для акцентного показу в кадрі
- висловлення ведучими грін-руму різноманітних акцентів від бренду
Додаткові виявлення під час показу пост матеріалів шоу на телеканалах та в інтернет
- акцентовані бренд-перебивання та заставки
- показ рекламного фільму від бренду (синхронізовано з показом відеоверсії шоу)
Виявлення від факту проведення трансляції
- публікації в пресі та в інтернет анонса трансляції зі згадкою про бренд
- публікації в пресі та в інтернет відгуків про шоу за участю бренду