Головна Новини Товари Послуги Проекти Соціальні проекти Інвесторам Результати Додаткова інформація

Маркетинг проекту

Основний механізм просування міні-ПТС на українському та схожих ринках (колишнього СРСР) на початковій стадії проекту (перші 2-3 роки) – обслуговування ринку подій. Аналіз трансляцій, проведених за останні 2 роки дозволяє зробити висновок: якби не ПТС-тренажер, ми б так не змогли.

Місія проекту
Склад цільової аудиторії (ЦА)
Типи подій
Фактори позитивного розвитку проекту
Теорія плейсменту
Провокаційне питання
Список проявів спонсорів

Виробництво і продаж міні-ПТС для обслуговування цільових аудиторій шляхом розвитку плейсменту в концертному середовищі (України та за кордоном).

Основна ідея – різке зниження ціни технічних рішень за рахунок їх оптимізації та підвищення якості продукту за рахунок більш ефективного управління командою (більш ефективної керованості команди).

Статус проекту – міжнародний.

Характерна особливість – відсутність «морального старіння» і зниження інтенсивності потреби.

  • Телеканали
  • Телевізійні агенції
  • Спеціалізовані ВИШі та школи ТВ
  • Організатори подій
  • Політики
  • Власники брендів
  • Рекламодавці
  • Концерти
  • Спектаклі
  • Виставки
  • Фестивалі
  • З’їзди
  • Конференції
  • Театральні постановки
  • Масові спортивні змагання («пробіг під каштанами» і т.п.)
  • Масові лекції та семінари (тренінги, курси і т.п.)
  • Корпоративні та масові презентації
  • Конкурси (моди, зачісок і т.п.)
  • Малі форми (студентські збори, «малобюджетки»)
  • Ювілейні святкування персон та брендів
  • Корпоративні вечірки персон та брендів
  • VIP-весілля
  • наявність команди професіоналів
  • тривалий досвід роботи команди на українському ринку
  • наявність ноу-хау і відповідного унікального інструментального обладнання (міні-ПТС)
  • наявність технології та права на тиражування міні-ПТС
  • навички швидкого вирощування професіоналів із стажистів
  • існування бренду Монолог
  • тривала позитивна репутація бренду і «чиста» кредитна історія
  • суттєва кількість публічних дослідних експериментів, що підтверджують правильність стратегії та тактики ведення бізнесу
  • наявність мотивованого стратегічного партнера – команди СумДУ
  • позитивні результати маркетингових та соціологічних досліджень (тривалі публічні випробування послуги в Києві в 2006 – 2009 роках, посткризове публічне полігонне випробування послуги в умовах регіонального ринку Сумщини в 2013 – 2015 роках, тестування послуги в партнерстві з 10 телеканалами, інфайтинг молодіжної аудиторії в соціальних мережах і т.п.)
  • тривалий форс-мажорний стан ринку, що підштовхує підприємців до розширення сфер впливу та диверсифікації бізнесів

Ефективність впливу бренду на ЦА у виміряному числі контактів (по відношенню до загального числа контактів, що виражене у відсотках) прагне до максимально можливої ​​- від 80 до 90 відсотків ЦА від загального числа контактів з брендом.

Вплив бренду на ЦА полягає в:

  • запам'ятовуваності нового бренду,
  • впізнаваності існуючого бренду,
  • лояльності та повазі до бренду,
  • готовність купувати продукцію бренду буквально відразу ж після пізнавання.

Не дивлячись на галопуючий розвиток маркетингових рішень, плейсмент зберігає свої позиції.

У зв'язку із загальною зашумленістю медійних просторів плейсмент є навіть пріоритетним.

Стримуючим фактором є локальність контентів по аудиторіях. Але! ...

Якщо контент проводиться в жанрах екранних продуктів (затребуваних ігрових серіалів, актуальних новинних проектів, відеоверсій концертів затребуваних музичних груп, як в онлайн режимі, так і в режимі пост-продакшну і т.п.), загальна ефективність плейсменту зростає в десятки разів - підсумовуються аудиторії.

Загальновідомим фактором є ціна контакту - відношення витрачених коштів на одного представника ЦА на один контакт.

Для екранних технологій (телебачення, Інтернет, візуалізації подій, кінематографа і т.п.) цей показник є значним. А для телебачення поки - єдиним найкращим.

Наприклад, при охопленні аудиторії в 1 000 000 чоловік шляхом усередненої в Україні телевізійної мережі ціна одного контакту може скласти не більше 0,1 цента. А при охопленні в 10 000 000 чоловік - всього лише 0,0005 цента.

Відмінною особливістю описаних тенденцій є їх стабільність, і навіть деяке посилення. Особливо внаслідок приєднання мережі Інтернет та об'єднання трибун впливу.

Чому провідні виробники транспортують HD-SDI (повний HD) і «не заморочуються» з трафіком?

Так, можна і так. 3G, 4G, ... 10 G ... Канали - тільки оптоволокно, частоти системи комутації - космічні, ціни - відповідні. Але, тим не менш, запис камер і магнітофонів на носії, трансляція на супутник і в професійний ефір, на панелі в залі та в інтернет-простір технологічно не може перевищити 100 мб / с: око людини - не комп'ютер ...

Виявлення під час шоу, на майданчику шоу та від імені організаторів шоу

  • висловлення ведучими шоу подяки бренду (і особисто власнику бренду)
  • розмахування прапорами з логотипом бренду, щоб постійно потрапляти в кадр та на очі учасників
  • вивішування 2-3 великих банерів на різні стіни шоу
  • показ на медійних панелях рекламних сюжетів від бренду (як зі звуком, так і самодостатніх) – в паузах шоу та під час висловлення подяки
  • вихід на сцену представника бренду для вручення призів та подарунків

Виявлення під час трансляції на телеканали та в інтернет

  • інтерв’ю в грін-румі з представником власника бренду
  • накладання логотипу бренду на матеріали трансляції
  • рухомий рядок про важливі новини від бренду
  • рекламний сюжет бренду під час трансляції
  • використання продукції від бренду в грін-румі (чашки, ручки, пляшки, банки кави, пачки чаю і т.п.) для акцентного показу в кадрі
  • висловлення ведучими грін-руму різноманітних акцентів від бренду

Додаткові виявлення під час показу пост матеріалів шоу на телеканалах та в інтернет

  • акцентовані бренд-перебивання та заставки
  • показ рекламного фільму від бренду (синхронізовано з показом відеоверсії шоу)

Виявлення від факту проведення трансляції

  • публікації в пресі та в інтернет анонса трансляції зі згадкою про бренд
  • публікації в пресі та в інтернет відгуків про шоу за участю бренду