Головна Новини Товари Послуги Проекти Соціальні проекти Інвесторам Результати Додаткова інформація

Обслуговування великих подій

Замість введення

Розвиток сучасного маркетингу неможливий без використання нових технологічних рішень для телебачення. Попит має новий сервіс - «доставка враження», який замінює «доставку контента». Глядачі вимагають не тільки якісного зображення і звуку, а й особливих онлайн-емоцій і переживань.

У такій тенденції важливими стають технічні рішення, що підтримують значне число одночасно опрацьовуваних джерел телевізійних сигналів, що працюють на значних територіях. Тому що такі події, як розширені спортивні змагання, мега-виставки з числом учасників, що перевищують десятки тисяч, дні міст, масові «паркові» фестивалі і т.п. мають максимальний глядацький ефект.

Саме прямі трансляції подій, які обслуговуються тисячами професійних телевізійних камер, повинні бути ознакою не тільки телеканалів, а й інтернет-сервісів. Але саме таких рішень на світовому ринку практично немає. Причина проста - дуже висока вартість процесу транспортування і комутації високопотокових професійних телевізійних сигналів.

1. Опис можливостей

Сучасний виставковий бізнес передбачає надання учасникам більш ефективних маркетингових комунікацій з їх цільовими аудиторіями за рахунок впровадження нових рішень на базі комп'ютерних технологій та інтернету.

Використання телевізійних технологій, що дозволяють вести паралельні телемости-трансляції з різних стендів, не тільки збільшує число відвідувачів, але й істотно підвищує результативність донесення інформації, оскільки дає можливість мінімізувати витрати VIP-відвідувачів, зацікавлених в спілкуванні з учасниками.

При такій технології обслуговування кожен виставковий стенд, наприклад, стає міні-майданчиком для ведення інтерактивної презентації - телемосту, запис якої використовується в маркетинговій практиці. На базі виставкового центру формується відео-комплекс для обслуговування учасників та відвідувачів прямими трансляціями. Опишемо основні конкурентні переваги системи.

1.1. Багатопотоковість.

Одна з найголовніших можливостей, яку дотепер не запропонував жоден розробник систем комутації. За допомогою групи комутаторів на довільне число каналів безліччю користувачів-режисерів здійснюються одночасні трансляції як на різні ресурси в мережі, так і на стенди. Це дуже важливо саме для виставок, бо трансляція одного потоку не задовольняє ні глядачів, ні користувачів. Система повинна «уміти» за один робочий день «обслужити» десятки тисяч стендовиків одночасно. Інакше у послуги немає перспектив. Через певний період виникне загальна потреба ще більш оптимального використання виставкової площі.

1.2. Простота і гнучкість.

Система дозволяє гнучко нарощувати число джерел телевізійних сигналів на території виставки на тривалий час. І настільки ж гнучко змінювати «польову» конфігурацію в залах завдяки новому способу маршрутизації. На кожному стенді монтується дистанційно керована система комутації, обсуговується 10-15 камер (в залежності від «грандіозності» стенду). Одночасною послугою охоплений кожен стенд. Число режисерів-користувачів визначається числом одночасних презентацій. Причому, один режисер може обслуговувати 7-10 стендів. Очевидно, що презентація не може бути нескінченною. До того ж система комутації має можливість без втручання режисера автоматично «розкадровувати» програму (режим «автопілот»).

Сама процедура «будівництва» кожної користувальницької «зірки» для загальної «мережі» здійснюється за попереднім замовленням учасника-стендовика за кілька днів до відкриття. Але не біда, якщо апетит «прийде під час їжі» - хтось захоче прямо посеред виставки, щоб його «підключили». Процедура підключення конкретного стенду не займатиме більше 50-60 хвилин.

1.3. Масштабованість послуги.

На ринку є просунуті професійні камерні голівки, які мають порівняно низьку вартість і високу якість картинки. Очевидно, що на початковому етапі проекту (на перші 2-3 роки просування послуги) початкове число комплектів може бути мінімальним - до 1000 одиниць. Мінімальне число камер на стенді - 5 (крупний план мовця, середній план, план відвідувачів, загальний план стенда, крупно «фішка користувача» (книга, газета, машина, колесо, комп'ютер, тобто, все те, навіщо він - на виставці). З них 1-2 керовані операторами. А решта - можуть бути стаціонарними з дистанційним управлінням. Польова знімальна бригада на одного замовника - 2-3 людини - оператори і помічник.

1.4. Малобюджетність

Усе згадане можуть реалізувати будь-які виконавці. Можна використовувати 100 сучасних «автобусів» і обплутати зал товстими дротами. Але добові ціни таких рішень не дадуть можливості просувати послугу. Ціна повинна бути порівнянна з реальними можливостями покупців - учасників виставок. Тиждень експлуатації нових рішень на одного користувача не повинен перевищувати $ 200.

1.5. Відсутність обмежень у довжині каналів.

Система підтримує установку на стендах малогабаритних бюджетних відео-передавачів - габарити будь-якого стенду не є технічною проблемою.

1.6. Запис за трансляцією.

Всі покупці трансляції виставкових презентацій отримують можливість формувати запис на сайти. Монтувати і, тим більше, перемонтувати неможливо, як в силу «шквальності і лавиноподібності» замовлень, так і в силу того, що всі користувачі хочуть «зараз на зараз». Замовник може дозволити собі почекати не більше 5-ти хвилин, щоб закачати файл в середовище сайту. Покупець захоче, щоб інформацію можна було тут же презентувати його VIP-гостям за допомогою моментальних посилань.

2. Основні послуги.

2.1. Загальні анонси події

Загальні місця - зали для майстер-класів, спеціалізовані подіуми-портікаблі для загальної трансляції пікових епізодів виставки на телеканали, великі концертні майданчики і т.п. створюють можливість загальної трансляції шоу. Монтуються крани, підвісні камери, коптери і т.п.

Зазвичай пряма трансляція загальних репортажів про хід виставки здійснюється окремою групою журналістів і операторів. Телешоу починається за добу до офіційного відкриття події. У кадрі працюють стендапери, що розповідають основну анонсову інформацію, беруть інтерв'ю у учасників про хід підготовки і т.п. Камери показують завершальні перед відкриттям фази будівництва. І традиційно через кожні 50-60 хвилин включається рекламний блок, анонсує участь у виставці деяких замовників.

Мета анонсової трансляції - дати можливість зацікавленим відвідувачам уточнити деякі питання у учасників, прийняти остаточне рішення про відвідування виставки, задати запитання у прямому інтернет-ефірі ведучим.

2.2. Загальний супровід події

Ця ж програма триває в день відкриття і далі. Формат шоу аналогічний анонсові - стендап, інтерв'ю, новини про хід виставки, сюжети про учасників, реклама.

2.3. Зворотній відеозв'язок з конференціями

Пряма трансляція всіх конференцій в окремих відео-потоках з можливістю зворотного відеозв'язку в кожен зал. Кожен відеопотік обслуговується окремим режисером. У кожному залі трансляція супроводжується оформленням конференції крупними планами осіб, що виступають, трансльованими на медійні панелі.

На сайті у користувача під кожним потоком конференц-залу є кнопка для показу камер віддалених користувачів - підтримується можливість зворотного відеозв'язку. Просунутий глядач дає запит режисерові на право задати відео-запитання модератору поточного виступу конференції. Момент виведення глядачів, охочих поставити запитання, по черзі узгоджується з модератором в реальному часі. Особливо важливі питання в повторах ретранслюються і в основну програму, і на великі панелі виставки.

2.4. Загальний супровід залів

Пряма трансляція «вінегрету» з описаних програм на великі медійні екрани виставки з синхронним підрядковим титр-перетворенням звукової доріжки.

2.5. Моментальні носії

Продаж моментальних носіїв у виставкових кіосках з доповідями конференцій.

2.6. Обслуговування кожного учасника-стендовика

Пряма трансляція презентацій стендовиків з можливістю зворотного відеозв'язку. Окремими відео-потоками з допомогою окремих режисерів трансляція здійснюється у відокремлені плеєри. Черговість презентацій заздалегідь узгоджена і опублікована на сайті виставки. Трансляція презентацій здійснюється в цій послідовності. Трансляція триває одну годину на один стенд. Після трансляції поточної презентації йде рекламний блок. За час рекламного блоку група переміщається на наступний стенд.

2.7. Нова масова послуга

Таке технічне рішення дозволяє поширити багатокористувацький режим на теоретично необмежене число віддалених користувачів. Наприклад, надати глядачам трансляції право керування відокремленим майданчиком і створення власної програми через всесвітню мережу.